dilluns, 2 de març del 2009

Avaluació Inicial

Aquí teniu el contingut de l'exercici d'avaluació inicial d'on em situo:



TE2) L’objecte fonamental de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques per als docents: _6___
TC1) Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement : 10_____
CC2) Aprenc tant dels companys com dels materials i consultors: 9____
DT1) El canvi tecnològic determina el canvi social: 10_____
CC1) Les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge: 8___
DT2) La tecnologia és força neutral en relació a prejudicis, valors i actituds: 5____
DU2) Els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal: 6____
TE1) La Tecnologia Educativa ha d’assegurar un bon domini de les TIC: 5______
DU1) Els debats a la UOC poden millorar moltíssim: 7____
TC2) Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes: 7______




El meu primer mapa conceptual, encara no havia descarregat el programa de cmaps!!





























I finalment, les conclusions inicials a què vaig arribar,


"En aquesta primera activitat m’he quedat una mica sorprès, ja que no esperava que l’assignatura tingués tant relació amb la reflexió teòrica entorn al progrés tecnològic i científic, sinó que m’esperava quelcom més aplicat a l’entorn docent. Tanmateix, suposo que això només és un tastet del que serà l’assignatura i segurament al llarg del trimestre les meves expectatives aniran adequant-se al temari de la mateixa.
La meva pràctica professional difereix molt dels entorns formals d’aprenentatge, i molt sovint, durant les assignatures del UOC m’ha costat situar-me en aquests contexts, però sempre he pogut aprendre coses útils pel meu dia a dia professional, i espero que en aquesta assignatura sigui el mateix
."



Doncs, amb això ja en tenim! ara a comentar-ho!

2 comentaris:

  1. Hola hola!!! em dic marina i soc companya teva a l'aula de NTICEDU de la UOC i res... he vist el teu enllaç i he pensat... digues hola!!!

    i a part d'hola... estic en desacord amb una de els teves frases

    TC2) Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes: 7

    jo li he posat un 0, no per dur-te la contraria eh?? no es res personal =P. simplement que crec que les TIC son útils pero no eines exclusives de transmisió

    salutacions!

    ResponElimina
  2. Hola Borja, sóc l’Eli.
    Dir-te que estic totalment d’acord amb el comentari que m’has fet, ja que després de llegir la frase (Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement - 4 - ) la puntuació que ficaria ara seria de 10 ja que estic totalment d’acord, i ja he vist que tú també l'has puntuat amb 10.
    Com es diu en el primer mòdul tendim a considerar els termes tècnica i tecnologia com a sinònims, i en aquest cas a mi m’ha passat això... he caigut a la trampa.
    Evidentment hem de tenir les tècniques necessàries per aconseguir que els nostres alumnes assoleixin tots els coneixements que volem transmetre.

    Gràcies i estem en contacte.

    ResponElimina